1. Hello!

    First of all, welcome to MapleLegends! You are currently viewing the forums as a guest, so you can only view the first post of every topic. We highly recommend registering so you can be part of our community.

    By registering to our forums you can introduce yourself and make your first friends, talk in the shoutbox, contribute, and much more!

    This process only takes a few minutes and you can always decide to lurk even after!

    - MapleLegends Administration-
  2. Experiencing disconnecting after inserting your login info? Make sure you are on the latest MapleLegends version. The current latest version is found by clicking here.
    Dismiss Notice

High Pérdida de exp por error.

Discussion in 'Report Bugs' started by kalin, Aug 16, 2020.

Tags:

¿Podrían ayudarme?

  1. ayúdame a recuperarme del error del juego

    0 vote(s)
    0.0%
  2. Ayuda rápida en mi problema

    0 vote(s)
    0.0%
  1. kalin
    Offline

    kalin Blue Snail

    3
    0
    5
    Apr 5, 2020
    Male
    11:45 AM
    Buccaneer
    166
    familia
    Descripción del error: zakum jefe camino desde su posición habitual, causando mi muerte, causando la pérdida de 10% de mi exp, que cuesta recuperar 1 día entero de juego
    ¿Qué se supone que va a pasar?: pone en riesgo la buena experiencia del jugador en esta expedición
    ¿Dónde encontró y/o notó este error?: Altar de Zakum
    Una guía paso a paso para volver a producir este error (opcional): S/t una imagen de zk mata y no solo ami, también 1 o 2 de mis compañeros de equipo
    Información adicional (opcional): lo que más me preocupa es que he perdido el 10% de mi exp, que en mi nivel cuesta casi 1 día de juego​
     

    Attached Files:

    • sad.jpg
      sad.jpg
      File size:
      342.6 KB
      Views:
      6

Share This Page